Retourneren & Terugbetaling
Binnen maximaal 30 dagen na ontvangst.
Als het product beschadigd is, of indien u om andere redenen niet tevreden bent dan dient u eerst de klantenservice op de hoogte te stellen van uw voornemen het product te retourneren.
Als u dit niet doet verliest u ieder recht om te retourneren.
Alle bestellingen kunnen worden geannuleerd voordat ze worden verstuurd. Als uw bestelling al betaald is en u wilt de bestelling wijzigen, of u wilt van de bestelling afzien, neem dan alstublieft binnen 12 uur contact met ons op.
Een 10% vergoeding voor service en verwerkingskosten zal worden ingehouden.
Terugbetaling
Als u een terugbetaling aanvraagt, is het terugbetaalde bedrag exclusief de oorspronkelijke verzendkosten die zijn gemaakt door Flair Pure Silk Pillowcase.
Er is geen terugbetaling mogelijk op bestellingen onder de €20 (dit wegens verpakking en verwerkingskosten).
Terugbetalingen kunnen op krediet worden gehouden op uw account voor toekomstige aankopen als u dit wenst. Dit krediet kan op ieder gewenst moment worden terugbetaald nadat u dit bij onze klantenservice heeft afgesproken.
Of u kunt op elk moment om terugbetaling van het verschuldigde bedrag verzoeken door contact op te nemen met het klantenserviceteam.
U kunt uw product tot 30 na aankoop terugsturen om her te ruilen, of voor een terugbetaling (minus de transportkosten, en voor bestellingen van €20 of meer) onder de volgende voorwaarden
- Artikelen moeten worden teruggestuurd naar het oorspronkelijke verzendmagazijn(adres wordt meegedeeld door het klantenserviceteam)
- De goederen mogen niet zijn gemarkeerd, beschadigd of gekrast.
- De goederen dienen te worden geretourneerd in de originele verpakking en in oorspronkelijke conditie.
- Alle teruggestuurde artikelen zullen worden geïnspecteerd.